Publicatie

Annual Report 2019

De jonge datacenter sector is continu in beweging. Tegelijkertijd is zij al jaren een stabiele groeifactor in onze economie en een fundament voor de bredere digitale economie die daarop is gebouwd. De dynamiek van de sector is ook zeker toepasbaar op de Dutch Data Center Association, die elk jaar opnieuw haar prioriteiten scherp stelt om ervoor te zorgen dat de datacenters in Nederland op duurzame wijze kunnen doorgroeien.

In het DDA Annual Report blikken we terug op een succesvol 2019, met 4 succesvolle eigen events en talloze nieuwe projecten en samenwerkingen binnen en buiten de DDA community. Ook de digitale boekenplank is weer verrijkt met 10 publicaties. Met onze 3 ijzersterke programma’s, te weten “Onderwijs en Werkgelegenheid”, “Energie en Duurzaamheid” en “Digitale Economie en Mainport” kunnen we in 2020 onze activiteiten nog verder versterken en verscherpen.

Een volledige terugblik op 2019 vindt u in het DDA Jaarrapport (Engelstalig) zoals hieronder te downloaden.

Download het volledige rapport via onderstaand formulier

Meer informatie over de manier waarop wij omgaan met uw persoonsgegevens vindt u in ons privacy statement.
Annual Report 2019

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En blijf op de hoogte over het laatste datacenter nieuws!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste datacenter nieuws