Partners

World Wide Services

Worldwide Services levert een breed scala aan beheerde IT-diensten en producten van wereldklasse, allemaal ontworpen om technologische oplossingen te bieden die jouw bedrijf zullen beschermen. Wij richten ons op het helpen van bedrijven om kapitaaluitgaven te verlagen, netwerkefficiëntie te verhogen en tegelijkertijd hun risico’s te elimineren en een hoger kwaliteitsniveau van dienstverlening te bieden.

Worldwide Services levert wanneer jij IT nodig hebt
De dagelijkse exploitatie van datacenters en bedrijfskritische faciliteiten worden steeds belangrijker voor bedrijven over de hele wereld. Of je nu aan het upgraden bent naar nieuwe platforms, de Cloud in jouw IT-strategie integreert, of wordt uitgedaagd door de grote hoeveelheden data, wij zijn er om jou te helpen. Worldwide Services wereldwijde bereik in 79 landen en 400 sparing centra stelt ons in staat om een suite van diensten aan te bieden 24 uur per dag, 365 dagen per jaar. De IT-diensten van Worldwide Services omvatten de gehele waardeketen: van ontwerp, configuratie, installatie en implementatie tot IT-netwerkonderhoud. Worldwide Services begrijpt jouw uitdagingen en heeft de expertise om te helpen het juiste product te kiezen, tegen de juiste prijs.

Gebieden waarop wij uitblinken voor Cloud- en Hostingproviders
+ Multi-Cloud strategieën
+ Gegevensbescherming (inclusief Gaia-x en certificeringen)
+ Nieuwe integraties (Edge, AI en gedefinieerde software oplossingen)
+ Ondersteuning voor meerdere leveranciers

Huidige zorgen voor datacenterapparatuur
+ Third Party Maintenance – Onderhoud voor derden (TPM) is een focus voor besparingen.
+ De na-dekking van garantie op apparatuur is een pijnpunt.
+ Aanzienlijke OEM-verhogingen van OEM-ondersteuning treden op wanneer hun garantie afloopt.
+ TPM biedt besparingen van 40%-60% ten opzichte van de OEM-prijs.

Ondersteunende hardware
+ Servers: Dell EMC, IBM, HP, SUN, Oracle, Super Micro
+ Serverbladen: HP, Dell EMC, IBM, Cisco
+ Gegevensopslag: EMC, NetApp, Dell EMC, HP, HDS
+ Tape: ADIC/Quantum, Qualstar, STK
+ Andere: Wij werken met 200+ OEM merken.

Voorbeeld processtroom voor een probleem
+ Trouble Ticket, Smart NOC, of 800 #
+ Tier 1 ondersteuning verzamelt vitale info en foutlogs
+ Als Tier 4 ondersteuning nodig is, wordt de klant in contact gebracht met een expert ingenieur.
+ Onderdeel ‘defect’ wordt vastgesteld en de logistiek neemt het over.
+ Als vervanging een veldingenieur vereist, wordt er een FE gestuurd.

Locatie

World Wide Services

1014BM Zekeringstraat 17A, Amsterdam

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

En blijf op de hoogte over het laatste datacenter nieuws!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte van het laatste datacenter nieuws