Laden Evenementen

DDA Q3: Marketing & Sales Meeting & Barbecue

  • Dit event is voorbij.

4 september, 14:00 - 20:00

Wat is de beste manier om de potentiële klant te bereiken en hoe zorg je er nu voor dat je de kwaliteiten van je datacenter nóg beter naar voren brengt?

We nodigen je graag uit voor deze Marketing & Sales meeting, georganiseerd in samenwerking met de Dutch Hosting Provider Association (DHPA). Tijdens deze middag spreken drie experts over verschillende thema’s, namelijk content marketing, digital experience technology en het ontwikkelen van een Sales DNA. Kortom: een niet te missen programma. Het aantal plaatsen is beperkt, meld je dus snel aan!

 

Programma

13:30 – Inloop
14:00 – Kickoff
14:15 – ContentXperience – Content Marketing in de IT sector
15:00 – BloomReach – Digital Experience Technology
15:45 – Pauze
16:00 – Onno Draaisma – Bouwen aan het Sales DNA
16:45 – Afsluiting
17:00 – Netwerkborrel en Barbecue

 

Over BloomReach

BloomReach staat voor een klantervaring die ondernemingen helpt hun conversiecyclus te verkorten, de omzet te vergroten en een loyaal klantenbestand op te bouwen. Met applicaties voor web content management, site search, paginabeheer, SEO en rule-based analytics stelt BloomReach iedereen die aan de digitale klantervaring werkt in de gelegenheid om samen te werken en op een slimme manier tot de gewenste resultaten te komen. Op deze Marketing & Sales meeting deelt BloomReach praktische handvatten en tools om de klantervaring te optimaliseren.

 

Over ContentXperience

Het tempo waarin de IT-sector zich ontwikkelt is vrijwel niet bij te houden. Mede door dit dynamische karakter is de IT-sector vanuit marketingoogpunt een erg interessant vakgebied. Toch blijkt in de praktijk dat veel marketingafdelingen binnen IT-organisaties moeite hebben om de juiste invulling te geven aan hun marketinginzet. ContentXperience is al ruim tien jaar actief als full-service marketingbureau voor de IT-sector. Op deze sessie worden verschillende uitdagingen getackled waar jij als datacenter marketeer tegenaan loopt. Uiteraard is er voldoende ruimte voor vragen tijdens de Q&A.

 

Over Onno Draaisma

Verandering is van alle dag. Zo is het sales-vak aan verandering onderhevig. Maar hoe gaan we met die continue verandering om? Kennen wij onze klanten nog en snappen we zijn behoeftes? De klant kent ons inmiddels als geen ander, want de enorme transparantie door internet en social-media geven hem alle informatie die hij nodig heeft om zijn keuzes te maken.

Wat betekent deze verandering voor het sales proces en wat is onze business transformatie? B2B, B2C B2P of P2P of sales gewoon outsourcen? Hoe realiseren we de benodigde groei in een periode waarbij de dagelijkse operatie eigenlijk meer dan alle tijd op eist?

Dit zijn onderwerpen die inmiddels in het DNA van Onno Draaisma verweven zitten en die hij met veel enthousiasme deelt met de leden van de DDA. Naast Bedrijfscoach voor Het DNA is hij tevens Business Coach voor KPMG. In zijn sessie op 4 september zal hij specifiek ingaan om de Sales uitdagingen die leven in de datacenter sector.

 

Meld je aan voor de BBQ

Omdat de zomer voor ons niet lang genoeg kan duren, organiseren we samen met brancheorganisaties DHPA, ISPConnect en FCA een aansluitende netwerkborrel en BBQ. Interesse? I.v.m. de catering horen we graag of je er wel of niet bij bent.

 

Aanmelden

Deze kwartaalmeeting is een besloten event voor alle deelnemers en partners van de DDA. Wanneer je bent ingelogd zie je hieronder een registratiebutton verschijnen. Nog geen account? Dan kun je deze zeer gemakkelijk aanmaken.

Update: de Marketing & Sales meeting is inmiddels helemaal volgeboekt. Wel kunnen deelnemers en partners zich nog inschrijven voor de wachtlijst.

Gegevens

Datum:
4 september
Tijd:
14:00 - 20:00

Organisatoren

Dutch Data Center Association
Stichting DHPA
ISPConnect
Fiber Carrier Association

Locatie

Kaap Flevo
Strandweg 165
Zeewolde, 3891 AK Nederland